Instagram testează o funcție nouă: cum vei posta de acum încolo

de: Ozana Mazilu
27 04. 2022

De ceva vreme, aplicația Instagram îți permite deja să fixezi poveștile preferate deasupra grilei tale de fotografii, în partea de sus a profilului, ca o modalitate de a le salva după data de expirare. În curând, aplicația deținută de Meta îți va permite să faci același lucru cu postările, pentru a te asigura că se evidențiază.

„Testăm o nouă funcție care le permite oamenilor să prezinte postările importante în profilul lor”, a spus Instagram.

După cum a menționat TechCrunch, Instagram a început recent să testeze o funcție care le permite utilizatorilor să evidențieze anumite postări deasupra grilei lor de fotografii. Dacă te numeri printre persoanele pe care compania le-a înscris în acest test, poți accesa funcția atingând pictograma cu trei puncte din partea de sus a unei postări și selectând noua opțiune „pin to your profile”.

Dovezile că Instagram avea în vedere adăugarea unei modalități de a evidenția postările obișnuite au fost observate pentru prima dată în ianuarie de către inginerul Alessandro Paluzzi. Câteva alte platforme de social media – inclusiv Twitter și TikTok – îți permit să evidențiezi postările în același mod. După cum îți poți imagina, este o funcție care este deosebit de utilă pentru persoanele care postează mult și doresc să-și prezinte cele mai bune lucrări.

O nouă funcție de la Instagram: ce vei putea face în Reels

De asemenea, Instagram aduce instrumentul său de strângere de fonduri pe Reels. Funcția este lansată în peste 30 de țări, ca parte a eforturilor de Ziua Pământului ale Meta.

Instagram lansează opțiunea de a crea și de a dona pentru strângeri de fonduri prin Reels. Utilizatorii din peste 30 de țări pot adăuga acum un link pentru ca oamenii să doneze la peste 1,5 milioane de organizații nonprofit. Instrumentul de strângere de fonduri a fost disponibil în Stories și în streamurile live în ultimii doi ani.

Caracteristica a fost anunțată ca parte a eforturilor de la Meta, de Ziua Pământului. Meta spune că peste patru milioane de oameni au donat peste 150 de milioane de dolari prin Instagram și Facebook, pentru a sprijini protecția mediului și organizațiile nonprofit care luptă împotriva schimbărilor climatice. Cele mai populare cauze de mediu, pe baza numărului total de donatori, sunt The Ocean Cleanup, World Wildlife Fund și Sheldrick Wildlife Trust.